Dlaczego Lumic?

Lumic - skuteczna reklama Twojej firmy na telebimach LED.

1. Innowacyjność – Ekrany LED to najnowocześniejszy oraz najatrakcyjniejszy sposób dotarcia do klienta przy relatywnie niskiej cenie. Dynamiczny obraz zostaje dużo łatwiej przyswajony przez ludzki umysł, dlatego też w stosunku do tradycyjnych reklam są one znacznie skuteczniejsze.

2. Cena – koniec z astronomicznymi cenami reklam na telebimach. W naszej ofercie znajdziesz reklamę idealnie dopasowaną do własnych potrzeb!

3. Profesjonalizm – posiadamy doświadczenie w produkcji materiałów promocyjnych, w połączeniu z legalnym oprogramowaniem wykorzystywanym przez wielkie korporacje filmowe możemy stworzyć spot reklamowy, którego nie powstydzą się nawet renomowane marki.

4. Jakość – wielkość oraz format ekranu zostały precyzyjnie dobrane uwzględniając wiele czynników, tak aby odbiorca bez problemu zapamiętał informacje zawarte w reklamie, a Państwo mogli uzyskać atrakcyjną cenę emisji.

Wiadomym jest, że na jakość ekranu składa się nie tylko jego rozmiar ale również parametry – oferujemy Państwu ekran wysokiej klasy, wiedząc że również ona ma wpływ na to jak reklamowana marka zostanie odebrana przez docelowego klienta.

Chcąc udowodnić nasze słowa, bez zawahania ujawniamy główną specyfikację telebimu:
a) rozdzielczość (P20): 10mm (piksel wirtualny) / 20mm (rzeczywisty),
[mniej = lepiej – bardziej szczegółowy i czytelniejszy obraz]
b) kąty widzenia: 120 stopni w poziomie, 80 stopni w pionie
[więcej = lepiej – większy zakres widoczności]
c) maksymalna jasność: 7000cd/m2
[więcej = lepiej – doskonała widoczność również w słoneczne dni]

Dzięki temu masz pewność, że Twoja reklama będzie czytelna w szerokim zakresie odległości od klienta oraz w dowolnych warunkach atmosferycznych.
Przed wykupieniem czasu reklamowego w innych firmach, warto sprawdzić powyższe parametry.

5. Lokalizacja nie tylko forma reklamy jest ważna ale i jej odpowiednie miejsce. Dlaczego proponowana przez nas lokalizacja jest tak atrakcyjna?

Codziennie przebywa tą trasę tysiące samochodów, oraz pieszych. Większość z tych osób zwróci uwagę na informację zawarte na ekranie z kliku powodów:

a) Kilkadziesiąt razy dziennie zamykany jest przejazd kolejowy, zazwyczaj na czas 5 minut.
Mają Państwo pewność, że w większości przypadków reklama zostanie wyświetlona w najkorzystniejszym momencie.
b) Dynamiczne reklamy są najbardziej skuteczne w momencie, gdy uwaga odbiorcy jest zwrócona głównie na ekran. Dlatego też najlepsze lokalizacje to skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, czy przejazdy kolejowe, kiedy kierowca może poświęcić kilka minut uwagi na Państwa ofertę, bez konieczności skupiania się na jeździe. Również korzystne jest umieszczanie ekranów na prostych odcinkach drogi powyżej 150m (w naszym przypadku jest to ponad 200m), tak aby odbiorca mógł bez problemu przyswoić przedstawianą mu treść nawet w czasie prowadzenia samochodu. Dzięki wykorzystaniu ekranu o odpowiednich proporcjach na wygodnej w odbiorze wysokości, można ją oglądać bez wpływu na komfort jazdy.
c) Należy pamiętać również o ruchu pieszym, ze względu na lokalizację przy głównej drodze do dworca PKP, oraz widoczności ekranu ze znacznego dystansu, jest to również szerokie grono odbiorców.
d) Monotonia otoczenia i brak innych nośników reklamowych wpływa na atrakcyjność ekranu, który staje się głównym elementem zainteresowania osób w jego okolicy.

Inne zalety lokalizacji:
– Telebim jest położony w miejscu, które dziennie mija większość lokalnych mieszkańców w drodze do Dworca PKP, Urzędu Skarbowego, wielkich przedsiębiorstw, czy najbliższego akwenu wodnego w miejscowości Kuźnica Zbąska. Ekran jest doskonale widoczny z parkingu firmy Euro-Płyta, tym samym spora część odbiorców, to osoby pragnące wprowadzić nieco zmian w swoim życiu – dlaczego nie mają skorzystać z Państwa oferty?

– Ekran został usytuowany na głównej drodze łączącej Nowy Tomyśl z miejscowością Wolsztyn oraz wygodnym połączeniu z miastami takimi jak: Leszno, Zielona Góra, Wschowa, Głogów, Nowa Sól, oraz południem Polski. Jest to również główna droga łącząca Poznań z tymi miejscowościami. Dzięki temu reklama jest odbierana również przez osoby spoza Nowego Tomyśla.

6. Nie tylko reklamy – ok. 10% czasu działania ekranu LED poświęcone jest wartościowym informacjom. Są to przykładowo aktualne wiadomości, prognoza pogody, ciekawostki, temperatura, kurs walut itp. Dzięki zastosowaniu kanału informacyjnego o wysokiej wartości dla odbiorcy reklamy stają się o wiele atrakcyjniejsze, a ich treść jest znacznie chętniej przyswajana.

7. Baza firm online – dzięki tej usłudze potencjalny klient Państwa firmy nie musi pamiętać, czy też szybko zapisywać numeru telefonu, adresu czy linku strony internetowej. Wystarczy, że zainteresuje go przekazana oferta. Państwa firma znajdując się w naszej bazie może zostać odnaleziona na stronie www.lumic.pl. Jeżeli odbiorca nawet nie zapamięta informacji wyświetlonych na ekranie, będzie mógł je znaleźć na powyższej stronie, wraz ze szczegółowymi informacjami na temat Państwa firmy, takimi jak: adres, mapa dojazdu, godziny otwarcia, aktualny spot reklamowy itp.

8. Elastyczność –
dzięki usłudze LiveAD, możesz aktualizować swoje reklamy w zależności od zapotrzebowania. W łatwy sposób poinformujesz klienta o nowościach lub promocjach w ofercie, nawiążesz bliższy kontakt poprzez powiązanie spotu z aktualnymi wydarzeniami (np. życzenia świąteczne, jarmark).

9. Optymalny czas wyświetlania reklam – po co płacić za reklamy których nikt nie zobaczy? Częstą praktyką firm wynajmujących czas na telebimach jest wyświetlanie spotów do późnych godzin nocnych. Dlaczego? Otóż koszt utrzymania ekranu LED nocą jest znacznie niższy ponieważ można zmniejszyć jasność telebimu, co wiąże się ze znacznie mniejszym zużyciem prądu oraz samego ekranu. Natomiast ilość wyświetlonych reklam na dobę wzrasta, przez co oferta jest pozornie korzystniejsza. Jednak płacimy również za „puste godziny”. Warto więc zastanowić się czy na pewno jest sens wyświetlać reklamę o każdej porze?Nasz ekran działa w godzinach od 6:00 do 21:00, dzięki czemu Państwa reklamy są wyświetlane w czasie kiedy statystycznie znajduje się najwięcej odbiorców. Oczywiście zdarzają się dni, gdy dłuższy czas wyświetlania reklam jest wręcz wskazany, przykładowo Jarmark Chmielno-Wikliniarski – podczas takich wydarzeń odpowiednio wydłużamy czas działania ekranu zupełnie BEZPATNIE!

10. Monitoring –
jako jedna z pierwszych firm oferujemy stały monitoring ekranu. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mają Państwo możliwość sprawdzania poprawności wyświetlanych reklam oraz kontrolę zgodności z ofertą.

11. Gwarancja – dzięki wysokiej klasy komponentom z jakich składa się nasz ekran, awaryjność sprzętu jest minimalna. Nie możemy jednak wykluczyć w 100% wszelkich problemów. Dlatego w przypadku stwierdzenia niepoprawnego działania ekranu, czas emisji wyświetlanych reklam zostanie przedłużony na koniec okresu umowy o równowartość czasu błędnego wyświetlania zamówionego spotu. W przypadku, gdy awaria trwa dłużej niż 9 godzin, emisja reklamy zostaje przedłużona o kolejny dzień dodawany na koniec okresu umowy.

LUMIC – zwiększ zyski swojej firmy już dziś!

Brak komentarzy

Dodaj komentarz